tisdag 21 juli 2009

Ullared!

Ja där hade man inte varit på 20 år så, ja, det hade ändrat sig lite!
Ca 1 timma från Göteborg så man kan ju inte skylla på avståndet, men nu är jag ju lite dålig på att trängas med för mycket folk så min ursäkt får väl ligga där!
Att då sen ge sig av i högsommaren för en tur dit är väl kanske inte det bästa alternativet för en novis på detta svenska fenomen.
Men har man besök och intresset finns så varför inte?

Ok, som fenomen och billig shopping-alternativ så är ju Ullared att rekommendera. Att åka dit med förväntningar på att hitta något speciellt, nja då måste man nog välja en annan årstid.

Enormt mycket folk vilket genast dämpar min shoppinglust. Själva Gekås är så stort att det försvinner för mycket tid bara på att leta (om man som jag är nybörjare!) efter något "kul" att köpa. Det finns ju en del outlets runt omkring men bortsett från Scorett så hann jag inte besöka fler. Men ok, det blev lite skor!
Från själva Gekås inhandlades 1! topp (och några blockljus) och från Panduro lite papper!

Toppen, som jag köpte endast på grund av färgen, passar bra till att "gå och skrota i" och är här satt till ett par jeanstights från KappAhl och träskor från Skofyndet.se .
Tyvärr tog dem mycket lång tid på sig att skicka mina skor. Jag fick vänta ca 4 veckor på leverans och det var först efter påtryckningar de anlände. Jag hoppas dock att det var en engångsföreteelse!

1 kommentar:

  1. Va roligt det är att gå in och kolla på din sida min kära kusin Meka!
    Kramar Karin

    SvaraRadera