onsdag 8 juli 2009

Haremsbyxor...

kan vara kul för dem som inte har provat förr men, been there, done that!

Nu mera håller jag mig till en mer moderat version av dem. Här har jag på mig en byxa från KappAhl XLNT som har drag utav harem men för den delen är en mer "normal "modell. Tunn bomull och resår i avslut och dragsko i midjan. Riktigt behagelig och passar de flesta.

Här toppad med en svart vid, men djupt utringad T-shirt som jag är väldigt förtjust i. (Har den i vitt också!) Effekten blir dessutom lite som en "jumpsuit" vilket ju också är kul och nytt för många, men för mig att ta på mig en hel sådan igen, nja, det var nog för några kilo sen!
Jag har ju sagt förr att jag föredrar färger men i bland är det skönt att bara dra på sig något som är bekvämt och lätt och svart!

Mina skor har en egen historia; från Tamaris förra året och en av de absolut bekvämaste skor jag har haft. Har förgäves försökt hitta den i fler färger men ack, ingen lycka. Så om någon har eller har sett ett par undangömd på en hylla i strl 40....

Ha en fortsatt strålande dag! Solen kommer tillbaka!

1 kommentar:

  1. Haremsbyxor... När jag såg reklampelarna blev jag så full i skratt, tänk att de skulle komma tillbaka. Men det verkar vara som det var på 80-talet. Det blir ingen stor hit, undrar varför ;-)
    Snygg Kavaj! Skorna verkar helläckra!
    Kram
    Bettis

    SvaraRadera