söndag 14 juni 2009

Rött är sött!

En av mina absoluta favoritfärger har alltid varit rött i alla dess nyanser. Många som "är lite stora" vågar inte använda färger då man tycker att- då syns man ju mycket mer! - Visst, det blir svårare att försvinna, men so what, jag blir ju inte mindre för att jag tar på mig svart. Tvärtemot har jag känslan av man hellre då tänker : Ja, ja hon där försöker att gömma sig!
Är man som jag 176 cm lång och str 48-50 så är det ett hopplöst försök från början!


Men ok, svart är bra, men inte hela tiden och skall alltid, i så fall, kombineras med kul accesoarer!

Här är det dags för en cykeltur och lunch. Skjortan är transparent, från Ellos (Plus coll.) och i favoritfärgen. En sak att tänka på när man använder transparenta plagg, använd gärna samma färg på det som är under (här byxa och linne) så får du en oavbruten linje som som är mycket mer smickrande än om du ex använt ett vitt linne under!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar