torsdag 25 juni 2009

Gult é kult!

Färger är kul!
Blir lika glad varje år när man kan frossa i färger. Gult har alltid varit en favorit som jag vänder tillbaka till år efter år. Lite mindre några år och mer andra. I år blir det mest accenter men många ggr räcker det för att lyfta en hel dag!




Här har vi en vit byxa från Lindex och gula sandaler från Ellos,
Resten tillhör basen.
Här är det samma variant som tidigare. T-shirt (inte för stor!) med något litet utanpå som trollar till det. En stor väska på axeln gör också sitt till och är den då i lite färg som drar blickarna till sig så är vi där!
Min väska som är en absolut favorit i min garderob får bara lov till att komma ut på sommaren.
Det är en Friis&Company som blev köpt i Bergen för ca 5-6 år sedan men jag hoppas att den kommer att hålla ut i många år framåt!



aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


2 kommentarer:

  1. Skrev ett långt inlägg till Rössskkkaa... Men det är lite svårt att lämna kommentarer. Det vill sig inte alla gånger...
    Men mycket mönster var det på den damen!
    Snyggt, gult och vitt, mycket fräscht!! Love väskan!! Helt klart!
    Kram E

    SvaraRadera
  2. Testar igen när jag ändå håller på!

    SvaraRadera