onsdag 9 september 2009

Bästa accesoaren!

Visst är detta de bästa accesoarerna man kan ha! Väskor och skor i all ära men de blir inte glada att se dig när du går in genom dörren!
Nu är ju inte dessa mina men jag får låna dem av min syster en gång ibland och visst är de härliga!

Att jag kallar dem accesoarer var väl inte min mening med dem men, ute på promenad idag kom jag i tal med en annan hundägare (fasligt vad mycket folk man pratar med när man är ute och går med hundar) och hon kom med kommentaren att vi "matchade" varandra.
Jag kunde ju faktiskt inte annat än att hålla med henne men, nog för att jag kan ta matchning av kläder på lite för blodigt allvar ibland, inte ens jag hade tänkt på att matcha kläderna jag slängde på mig för promenaden med vovvarna!
Så så här såg vi ut!

1 kommentar:

  1. *Skrattar*
    Det ser faktiskt väldigt matchigt ut!! ;-)
    Snyggt syrran!
    Ja, vovvarna är bra till mycket! Inte bara att välja kläder :-D
    Kramar

    SvaraRadera