måndag 24 augusti 2009

Lek med leopard...








Visst är det kul vad man kan göra med bilder genom att bara trycka på en knapp!
Jag måste hålla mig i kragen ibland pga att min "skapartrång" gärna kan få mig att vilja ändra om det mesta i foton som blir tagna! Med digitalkamerans intåg så blev vi ju alla plötsligt "fotografer", vi kunde ändra, retuchera, klippa osv. Därmed inte sagt att alla försök har blivit så bra. Det är många som har gått i samma fälla med "överarbete" av det som kanske bara skulle ha varit, bra semesterfoton!
Nog om det, till utstyrseln; Älskade chinos, leopardtopp - är väl i åldern där det är lov igen! och för matchningens skull en stråväska med ibunden leopardsjal. Sandaler Tamaris
Leopard mönster brukar jag vara väldigt försiktig med, det brukar vara 1 sak och inget mer, men vad tycker ni här? Fungerar eller inte?

1 kommentar:

  1. Vågat, helt klart!
    Jag måste vänta med leopard, känns inte bra hos mig...
    ;-)

    SvaraRadera