lördag 15 augusti 2009

Redan höst?

Igår fick jag en försmak av hösten. Jag var med som statist i några scener ur en film som spelas in i Göteborg, filmen utspelar sig på hösten så det var fram med "det svarta" (allt annat nedpackat ännu!) Självklart så var det den första soliga dagen på hela veckan! Så mina vänner; om ni har tur så kan ni få se min arm eller kanske mitt bakhuvud på "en teater nära dig"! nästa år. Leta på en buss!

Vad blev det då denna dag? Jeans och T-shirt är ju alltid ett säkert kort så det fick det bli. Det var ju en varm dag som skulle föreställa en höstdag så det fick bli lite fuskhöst över det hela.
Mina trogna Jeans från Haléns/South och en vid urringad T-shirt. Över det en svart Trench från Lindex (vårkoll.) och så förstås mina favvo-skor! (till inspelningen hade jag med lite extra sjalar mm för höstkänslan)

Min väska är från Ulrika design och hänger med en säsong till som favorit under årstiden som kommer!

Denna modell på trench/jacka är en som fler fabrikanter skulle använda sig av. Trots att den har blivit sydd ända upp i strl 54 så har man klarat att behålla en "skräddad" känsla över den.
Svagt insvängd i midjan, bra placerade fickor och en bra skärning i ryggen.
Mera sånt tack!

1 kommentar:

  1. Woohoo... Sjunger...
    "moviestar ooo Movistaaaaaaaar you are a movistar" osv... :-)
    Kul!!

    SvaraRadera